خانه ی سیسمونی

به دانستنی های سیسمونی خوش اومدین

خانه ی سیسمونی

به دانستنی های سیسمونی خوش اومدین

اینجا همه ی اطلاعات مورد نیاز برای سیسمونی در اختیار شما قرار می گیرد و بهترین مطالب از سراسر وب گردآوری و اینجا نشان داده می شود

بایگانی
  • ۰
  • ۰
1.خیابان بهار: در خیابان بهار  جنوبی حدفاصل طالقانی و انقلاب: در این راستا می توانید برندهای خارجی و ایرانی را یکجا ببینید. البته اگر بودجه تان محدود است، بهتر است یا با لیست از پیش فهرست خرید از پیش تعیین شده به خیابان بهار بروید یا اصلا به پیشنهادهای اضافی فروشنده ها توجه نکنید وگرنه مجبور می شوید دو برابر از مقداری که پیش بینی کردید خرج کنید. این نکته درگوشی را هم به خاطر داشته باشید که در فروشگاه های خیابان بهرا قیمت ها کمی بالاتر از بازار بزرگ، جمهوری و... است. 

2.سه راه جمهوری، نوفل لوشاتو: در خود خیابان جمهوری خیلی دنبال سیسمونی فروشی نگردبد و مستقیم سراغ پاساژ قدیمی سیسمونی بروید که بیش از 50 فروشگاه را در خود جای داده و جزو مراکز اصلی فروش این محصولات است. 

3.بازار بزرگ: در بازار بزرگ راسته‌های مختلفی است که می‌توانید فروشگاه‌های فروش لوازم سیسموین را در آنها بیابید. یکی از این پاساژها طبقه بالای راسته ل.ازم التحریر فروش‌هاست. طبقه دوم پاساژ مهتاش که بعد از راسته روسری فروش‌های بازار است هم مغازه‌های سیسمونی فروشی دارد. اگر می‌خواهید لباس‌های نوزادتان را هم از بازار بزرگ بخرید، بد نیست به پاساژ تهرانچی، بعد از ورودی مسجد امام سر بزنید. البته پاساژ کویتی‌های خیابان پانزده خرداد هم یکی دو فروشگاه لباس فروشی دارد که ویژه برندهاست و طبعیتا اجناسشان کمی گران تر از عرف بازار. 

4.خیابان ولیعصر حدفاصل پارک ساعی تا پارک ملت: در این بخش از تهران هم تعداد زیادی فروشگاه سیسمونی فروشی وجود دارد که توصیه می کنیم اگر رقمی بیش از 5 میلیون برای سیسمونی کنار گذاشتید، سراغ این فروشگاه ها بروید. 

  • ۹۷/۱۰/۱۰
  • فرزانه توکلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی